Esports
Foto: Futsal Torredembarra (Arxiu)
20 de desembre del 2022
El Futsal Torredembarra pateix una dura derrota a la pista del CFS Reus (3-2)
Els torrencs deixen escapar l’oportunitat de distanciar-se de les places d’ascens i d’apropar-se a la zona noble
El Futsal Torredembarra ha acabat l’any amb una dura derrota davant el CFS Reus per 3-2 en el duel directe per la zona baixa, emmarcat en la J10 del Grup 3 de Divisió d’Honor. Els torrencs tenien l’oportunitat de fugir de la zona perillosa i d’apropar-se a la part noble de la taula, i un gol d’Adrià Bes en els darrers segons els ho ha negat.

Bes havia fet l’1-0 en el primer minut de joc. Els reusencs han augmentat la renda amb la diana d’Èric Castro en el 10’. La reacció dels torrencs ha arribat de la mà d’Alejandro Mayral, que ha igualat en el marcador amb dos gols en el 15’ i el 18’. Finalment, el seu encert ha resultat infructuós.

La Torre acaba el 2022 en la 10a posició amb 12 punts, quatre per sobre del descens compensat, i vuit més que el descens directe. Per contra, s’allunya a 9 punts de l’ascens directe. El següent compromís, ja al 2023, serà la 3a eliminatòria de la Copa Tarragona a la pista dels Guiamets.
Social
Et recomanem
Festa Major de Sant Martí 2026
Del 31 d'octubre al 15 de novembre
Programació sencera a: www.altafulla.cat/santmarti
Dia Internacional contra la violència envers les dones
25 de novembre de 2026
Organitza: Ajuntament d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de tardor: del 16 d'octubre al 19 de desembre
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla