Esports
Foto: Futsal Torredembarra
19 de maig del 2023
El Futsal Torredembarra pot tornar a Tercera Divisió Nacional si puntua davant el Fraga
Última i decisiva jornada al Grup 3 de Divisió d’Honor per als del Baix Gaià, que depenen de si mateixos per ascendir
El Futsal Torredembarra pot tornar a la Tercera Divisió Nacional si guanya o empata aquest diumenge davant el Fraga Futsal en la vint-i-sisena i última jornada del Grup 3 de Divisió d’Honor. El partit es juga al Pavelló Sant Jordi, a les 19h, i des del vestidor fan una crida a l’afició i als veïns i veïnes de la vila i de la subcomarca per omplir les grades “i ser el jugador número sis”, com ha dit el segon entrenador, Àngel Orive, en una entrevista al Baix Gaià Esports.

Després de dos empats seguits que podien generar alguns dubtes, la victòria del passat cap de setmana conta el rival més directe, el Futsal Valls (2-3) va permetre als blanc-i-blaus recuperar la segona plaça i el privilegi de tornar a dependre de si mateixos per obtenir un ascens, “que seria un premi que ens mereixem per la feina i el compromís dels jugadors”, ha dit Orive.

Els torrencs reben a un rival que arriba al Baix Gaià sense res en joc. Té la permanència garantida i només té l’al·licient de ser sisè, sempre que el Roquetes perdi contra el líder, el Solsona. És precisament això el que els manté en alerta, perquè jugar contra un rival sense pressió sempre és perillós.

DERBI PER ACOMIADAR EL CURS A SEGONA

El Catllar Atlètic i el CFS La Pobla de Montornès diuen adéu a la temporada 2022-23 amb l’últim derbi del Baix Gaià, que s’emmarca en la darrera jornada del Grup 13 de Segona Catalana.

Els locals són avant-penúltims amb 14 punts, i després d’encadenar dues derrotes, cerquen la cinquena victòria contra un rival que suma 30 unitats, i que ha baixat del sisè al desè esgraó després de perdre cinc partits de forma consecutiva.
Àngel Orive, segon entrenador del Futsal Torredembarra
Àngel Orive, segon entrenador del Futsal Torredembarra
Social
Et recomanem
Fira de Sant Jordi
23 d'abril de 10h a 20h a l'avinguda Marquès de Tamarit
A les 17h, espectacle familiar 'Dokum'
16a Cursa 1r de Maig dels Atletes d'Altafulla
1 de maig a partir de les 9:45h des de la Via Augusta
Informació i inscripcions a: www.athleticevents.net
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla