Esports
Foto: Laia Inés
13 d'octubre del 2020
El Gavà fa pagar car al Catllar els seus errors (0-3)
Els catllarencs afronten el pròxim diumenge un partit cabdal contra el Sant Ildefons, que també ha perdut els dos primers partits
El Catllar ha caigut contra el Gavà per 0 a 3 en el segon partit de lliga a Primera Catalana, en el dia que s’estrenava davant l’afició. Els del Baix Gaià han sumat la segona derrota del curs després de caure en la jornada inaugural contra el Vista Alegre. Precisament, el tècnic Isaac Fernández ha assegurat que l’equip ha competit millor aquest diumenge que no pas en l’anterior, tot i que aquesta vegada el rival li ha fet pagar car els errors en el primer i el segon gol.

El tècnic creu que els seus jugadors han tingut massa respecte a la història i experiència del Gavà. També ha reconegut que han tingut problemes per elaborar el seu joc, i que han de millorar en aquest sentit per no abusar del joc directe durant els 90 minuts.

El Catllar és cuer del subgrup 2A, amb 0 punts, els mateixos que el Gandesa –amb un partit menys, i el Sant Ildefons. Precisament, el pròxim diumenge a partir de les 12h visiten a aquest últim en un duel on ambdós buscaran la primera victòria de la temporada.
Isaac Fernández, entrenador del Catllar
Isaac Fernández, entrenador del Catllar
Social
Et recomanem
16a Cursa 1r de Maig dels Atletes d'Altafulla
1 de maig a partir de les 9:45h des de la Via Augusta
Informació i inscripcions a: www.athleticevents.net
Art al carrer: mercat d'art d'Altafulla
4 de maig de 10h a 14h al carrer Marquès de Tamarit
Organitza: Cercle Artístic d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla