Esports
Foto: Bàsquet Baix Gaià
28 de gener del 2020
El Junior Pinturas Clarà perd davant el Teresianes i cau a la 3a posició (47-50)
El Pre-Infantil Artis Viatges se situa líder del seu grup després de vèncer el CB Alcover per 69 a 19
El cap de setmana de competició ens ha deixat la quarta derrota de la temporada del Junior Pinturas Clarà, que ha caigut per tres punts (47-50) davant el Bàsquet Teresianes, un rival, a priori, davant el qual era favorit. La derrota fa que perdi la segona posició en benefici del CB Calafell, del qual està a un punt, i acabi la jornada 3r amb 26 punts.

Per contra, els jugadors del Junior Torre Clima Slu, que competeixen en el Nivell C, sí que han assolit el triomf contra el Reus Deportiu per 49 a 53, un resultat que els situa 7è amb 18 punts.

En la categoria Cadet, el Construccions i Reformes Jopi (Nivell A) continua últim del grup després de caure a la pista del CB Salou per 75 a 37. Tot i això, la segona fase acaba de començar i la igualtat que hi ha li dona un marge de maniobra ben ampli. Per la seva part, el Cadet Auto-Casasús jugarà el seu compromís davant el CB Valls aquest dijous a les 17.30 h a la capital de l’Alt Camp.

I quant al Pre-Infantil Artis Viatges (Nivell A), s’ha col·locat líder del seu grup amb 4 punts després de vèncer al CB Alcover per 50 punts de diferència (69 a 19) en la segona jornada de la competició.
Social
Et recomanem
Presentació del llibre 'Entendre els mapes' de Vicent Partal
27 de gener a les 19h al Museu Etnogràfic d'Altafulla
Organitza: ANC d'Altafulla
Concert inaugural de la temporada, Escarteen Sisters
31 de gener a les 20h al Casal Cultural La Violeta
Entrada gratuïta amb invitació. Organitza Ajuntament d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada d'hivern: del 23 de gener al 21 de març
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla