11 de març del 2026
El Juvenil ‘A’ del CE Altafulla guanya al Mas Pellicer i s’apropa a la permanència a Primera (3-2)
Els groc-i-negre superen a un rival directe per mantenir la categoria i estan a tres punts de la salvació
El Juvenil ‘A’ del CE Altafulla ha confirmat la reacció que va demostrar fa una setmana, i aquest passat diumenge ha superat a la UDC Mas Pellicer en el marc de la vintena jornada del Grup 12 de Primera Divisió. Els groc-i-negre s’han imposat per 3-2 contra un rival directe per mantenir la categoria, i ara creuen de veritat que poden aconseguir aquest objectiu.
En declaracions al BG Esports, l’entrenador Gerard Montserrat destaca la concentració i intensitat amb la qual han jugat la primera part. Això els ha dut a tenir un avantatge de 3-0 al descans gràcies als gols de Nabil El Yaakoubi (20’), Albert Puig (42’) i Pau Figuerola (44’).
En el vestidor, la consigna era clara, evitar encaixar un gol, sobretot en els compassos inicials del segon temps. No ha sigut així, i Alejandro Moreno (47’) ha fet entrar els reusencs novament en la disputa pels punts. El 3-1 en cap cas ha generat dubtes en els locals, i com explica Montserrat, han sabut defensar la renda i han perdonat diverses ocasions per fer el quart.
La manca d’encert els ha impedit sentenciar el duel, i han hagut de patir en els últims minuts després Starlin Henríquez (85’) fes el segon dels visitants. Montserrat es mostra satisfet del treball, el compromís i la generositat en l’esforç de tots els jugadors durant tot el partit.
L’Altafulla continua setzè i cuer, ocupant l’única plaça de descens, i està ja a tres punts de la permanència que marca l’EF Sant Pere i Sant Pau. Dissabte vinent, a les 15.15h, tindran un partit complicat al camp del setè classificat, el CD La Floresta ‘B’. “És un rival complicat, que es fa fort molt a casa, però crec que tindrem les nostres opcions”, assegura Montserrat.
Gerard Montserrat, entrenador del CE Altafulla
Gerard Montserrat, entrenador del CE Altafulla
Gerard Montserrat, entrenador del CE Altafulla