Esports
Foto: CEVOL Torredembarra
27 de desembre del 2022
El Juvenil femení del CEVOL Torredembarra es classifica per als vuitens de final de la Copa d’Espanya
El Cadet masculí busca la primera posició del grup i l’accés a la fase final pel títol davant el líder, el Manacor
El Juvenil femení del CEVOL Torredembarra s’ha classificat per als vuitens de final de la Copa d’Espanya, que se celebra a Valladolid entre el 27 i el 30 de desembre. Les torrenques s’han imposat aquest dimecres al matí al CV Alicante per 2-0 amb un doble 25-17 en la tercera i última jornada de la fase de grups, i passen com a segones.

En la jornada inaugural de dimarts, l’equip dirigit per Òscar Aliseda havia debutat amb un triomf contra l’Albarena (25-16; 25-13), mentre que a la tarda va collir una derrota davant el Sant Cugat ‘C’ (25-9; 25-22).

Per la seva part, el Cadet masculí ha fet ple de victòries en la primera sessió del campionat. Pel matí ha guanyat a Las Rozas (25-18; 25-20) i per la tarda ha fet el mateix contra el CV Sant Joan (21-25; 20-25).

A les 12.30h d’aquest dimecres disputa el duel decisiu pel lideratge davant el CV Manacor, que també ha guanyat els dos compromisos. El que guanyi passarà com a primer a la segona fase i seguirà optant al títol, mentre que el perdedor quedarà relegat a la fase de consolació.

Última actualització: 28 de desembre de 2022, 12.38h.
Social
Et recomanem
Cinema: 'Cómo hacerse millonario antes de que muera la abuela'
23 de gener a les 20h al Casal Cultural la Violeta
Organitza: Cineclub Link. Aportació 5€ Socis 3€ Reduïda 2€
Visita guiada a la desembocadura del Gaià i Hort de la Sínia
25 de gener d'11h a 13. Sortida des del Club Marítim
Reserves: 655 486 115 joan@hortdelasinia.com Aportació 3€
Casal Cultural La Violeta
Temporada d'hivern: del 23 de gener al 21 de març
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla