Esports
Foto: Kàrting Altafulla
07 de juny del 2018
El Kàrting Altafulla celebra una nova edició de la Cursa de la Resistència
La prova es disputarà aquest diumenge i oferirà circuit invers amb dues joker lap per equip
El Kàrting Altafulla ja ho té tot a punt per acollir aquest diumenge una nova edició de la Cursa de la Resistència per Equips. La prova, un clàssic per aquestes dates, compta de moment amb vuit equips inscrits.

Això contrasta amb les xifres de les passades edicions. La setmana prèvia a la prova, l’organització ja havia completat la graella amb quinze equips, el nombre màxim que permet la prova. Enguany, però, la coincidència amb altres curses de resistència en altres llocs ha rebaixat la participació. Així ho ha explicat als micròfons d’aquesta casa un dels responsables del Kàrting, Jordi Estrada, qui no descarta que en els darrers dies s’incrementi el nombre d’equips.

Pel que fa a la cursa, seguirà la línia de l’edició del 2017. La jornada s’iniciarà a les 9 del matí amb la recepció de pilots i les planificacions administratives. La fase de classificació per determinar l’ordre de la sortida durarà un quart d’hora, mentre que la prova serà d’una hora i mitja. La cursa oferirà circuit invers amb dues joker lap per equip.

La Cursa de la Resistència arriba després de les tres primeres proves del Campionat Amateur, que es reprendrà el pròxim 8 de juliol amb el GP4.
Jordi Estrada, responsable del Karting Altafulla
Jordi Estrada, responsable del Karting Altafulla
Social
Et recomanem
Mulla't per l'Esclerosi Múltiple
6 de juliol d'11h a 14h a la piscina municipal
Organitza: Ajuntament d'Altafulla
Diada Castellera de les Cultures
12 de juliol a les 18h a la plaça del Pou
Amb: C. de Vilafranca, V. de Valls, Xiquets Tgn i C. d'Altafulla
Festival Altacústic
Del 18 al 20 de juliol
Programació i entrades a: www.altacustic.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla