Esports
Foto: Club Gimnàstic de Tarragona
11 de gener del 2017
El migcampista rus Tamirlan entrena a prova amb el Nàstic
El jugador, de 20 anys, prové del filial de l'Anzhi, un conjunt conegut perquè anys enrere va comptar amb Samuel Eto'o a les seves files
El nous fitxatges del Nàstic van realitzar el seu cartell de presentació durant el partit contra el Tenerife. Jugadors, tots ells, amb molt de marge de millora que van convèncer a una afició mancada d’estímuls positius.

També l’àrbitre va a tornar a ser protagonista aquest cap de setmana. En aquesta ocasió, amb l’expulsió de Manu Barreiro, sobre la qual es coneixerà aquest dimecres quina és la seva sanció o si el recurs ha prosperat o no.

Ara, el nou tècnic, Juan Merino, té a prova el migcampista rus Tamirlan. Un jugador de 20 anys que prové del filial de l'Anzhi, un conjunt del seu país conegut perquè anys enrere va comptar amb Samuel Eto'o a les seves files. Desvinculat dies enrere del seu anterior equip, Tamirlan provarà fortuna aquests dies a Tarragona. El darrer jugador a prova va ser el defensa Perone, i finalment va convèncer l’entitat grana.

Els grana ultimen els detalls del proper partit contra l’UCAM Murcia, on es juguen el tot pel tot davant d’un rival directe.
Social
Et recomanem
Presentació del llibre 'Entendre els mapes' de Vicent Partal
27 de gener a les 19h al Museu Etnogràfic d'Altafulla
Organitza: ANC d'Altafulla
Concert inaugural de la temporada, Escarteen Sisters
31 de gener a les 20h al Casal Cultural La Violeta
Entrada gratuïta amb invitació. Organitza Ajuntament d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada d'hivern: del 23 de gener al 21 de març
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla