Esports
Foto: Recurs
22 de gener del 2018
El Mini Femení de 6è i el Pre-Infantil Masculí del CB Altafulla assoleixen la victòria
Els seus triomfs contrasten amb les derrotes dels altres cinc equips que estan federats
El CB Altafulla ha completat un nou cap de setmana de competició. En aquesta ocasió, els set equips federats disputaven la segona jornada de la segona fase de la temporada. De tots ells, només dos van aconseguir la victòria.

Aquest cap de setmana eren només tres equips els que jugaven com a local. El que millor resultat va aconseguir va ser el Pre-Infantil Masculí, que va derrotar el CB Valls per 61 a 58. Per contra, l’Infantil Femení va perdre 24 a 74 contra l’Escola Joan XXIII; mentre que el Cadet Femení també va caure, en el seu cas davant el CB Cambrils per 44 a 108.

D’altra banda, dels quatre equips que jugaven fora de casa només un va obtenir un resultat positiu. El Mini Femení de 6è va assaltar la pista del CB Valls per un marcador de 39 a 76. Menys sort van tenir els altres tres representants altafullencs. El Cadet Femení va perdre contra el CB Calafell per 66 a 30; el Junior Femení, davant l’AE Claret per 52 a 42; i l’Infantil Masculí, a la pista de l’AB La Salle Tarragona per 70 a 41.
Social
Et recomanem
Espectacle d'humor amb Impro Show
6 de setembre a les 20h a La Violeta
Venda d'entrades a: www.altafulla.cat
Tarda de jocs infantils
7 de setembre de 16h a 19h al Parc de Comunidor
Espai d'interacció amenitzat per MouT serveis i lleure
La Petita: Festa Votiva del Quadre de Sant Antoni
Del 5 al 14 de setembre
Programació sencera a: www.altafulla.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla