Esports
Foto: CB Altafulla
09 d'abril del 2018
El Mini Femení i el Pre-Infantil del CB Altafulla compleixen i es mantenen a la zona alta
Per contra, cap dels equips que han jugat a domicili han aconseguit la victòria aquest cap de setmana
El CB Altafulla ha viscut una nova jornada de competició on el Mini Femení de 6è i el Pre-Infantil Masculí han donat continuïtat al seu bon estat de forma.

El primer d’aquests dos equips s’enfrontava al CB Valls, segon classificat abans de l’inici de la jornada. Les altafullenques, però, han jugat un gran partit i s’han imposat per 54 a 27. La victòria els fa escalar a la quarta posició amb setze punts, tot i que compten amb un partit menys. El duel en qüestió és el derbi davant el CB Torredembarra, que es jugarà el pròxim divendres a dos quarts de 5 da la tarda.

Per la seva part, el Pre-Infantil Masculí també ha aconseguit guanyar. En el seu cas ho ha fet davant el CB La Selva per 55 a 42. D’aquesta manera assoleixen la cinquena posició amb catorze punts. L’altre equip que ha jugat com a local ha estat el Cadet Masculí, que ha perdut davant l’AE la Sènia per 16 a 90.

Pel que fa als equips que jugaven a domicili, cap d’ells ha aconseguit la victòria. L’Infantil Femení ha perdut a la pista de l’Escola Joan XXIII per 67 a 54; el Cadet Femení ha fet el mateix davant el Reus Deportiu B per 77 a 48; i el Júnior Femení ha caigut contra el CB Morell per un ajustat 51 a 49.
Social
Et recomanem
Dia de la Poesia 2026
19 de març a les 17h a la biblioteca
Organitza: Biblioteca i Escola Municipal de Música d'Altafulla
Pleamar Vintage Market d'Altafulla
4 i 5 d'abril al parc de Voramar
Informació i programació a: www.pleamarmarket.com
Casal Cultural La Violeta
Temporada d'hivern: del 23 de gener al 21 de març
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla