Esports
Foto: Nàstic de Tarragona
15 d'octubre del 2020
El Nàstic, a confirmar el bon treball de la pretemporada en el debut contra el Barça
El tècnic Toni Seligrat només té la baixa confirmada de Thomas Amang per problemes físics
El Nàstic de Tarragona està més que preparat per afrontar el debut a la lliga aquest diumenge contra el FC Barcelona B. El duel, que es disputarà a l’Estadi Johan Cruyff, servirà per calibrar les possibilitats reals dels tarragonins en una competició més curta de l’habitual i que no permet pràcticament cap error, sobretot de cara a la segona fase on es tindrà en compte la puntuació i la diferència de gols de la primera.

El tècnic, Toni Seligrat, que dies enrere assegurava que l’equip arribaria a l’inici de la lliga al 80%, només té la baixa de Thomas Amang per problemes físics. Lucas Prudhomme també podria quedar-se fora de la primera convocatòria perquè ha estat dues setmanes concentrat amb la Sub21 de Luxemburg i no s’ha pogut entrenar amb la resta dels seus companys d’equip.

Els grana visitaran a un dels rivals que per nom i entitat també han d’estar a la part alta de la classificació. De fet, l’objectiu del Barça B també és pujar a Segona Divisió després de quedar-se a dos passos d’aconseguir-ho la temporada passada, quan va ser eliminat a les semifinals del play-off d’ascens a mans del Sabadell.

Els blaugrana han patit molts canvis en el planter aquest estiu, com és habitual cada dos anys en els equips filials. Ronald Araújo i Riqui Puig, que ja tenen fitxa del primer equip, són les principals baixes d’un conjunt que també ha perdut a Jorge Cuenca, Dani Morer, Kike Saverio, Monchu, Sergio Akieme o el tarragoní Guillem Jaime. Per contra, compta amb diversos jugadors que han pujat del Juvenil com Konrad de la Fuente, Gerard Fernández, Nils Mortimer o Ilaix Moriba, i un jove valor brasiler com Gustavo Maia.

L’entrenador, Dani García Pimienta, haurà de lidiar amb tots aquests canvis per gestionar el relleu generacional, i a la vegada, fer que l’equip segueixi sent competitiu mantenint la filosofia de joc que caracteritza a tots els equips de l’entitat. Per recursos, no serà.
Social
Et recomanem
16a Cursa 1r de Maig dels Atletes d'Altafulla
1 de maig a partir de les 9:45h des de la Via Augusta
Informació i inscripcions a: www.athleticevents.net
Art al carrer: mercat d'art d'Altafulla
4 de maig de 10h a 14h al carrer Marquès de Tamarit
Organitza: Cercle Artístic d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla