Esports
01 de desembre del 2016
El Nàstic afronta aquest dijous contra l’Alavés l’anada dels setzens de final de la Copa del Rei
Vicente Moreno no podrà comptar amb Àlex López a causa d’una lesió al turmell
El Nàstic s’enfronta a l’Alavés aquest dijous a la nit al Nou Estadi en els setzens de final de la Copa del Rei.

Els de Vicente Moreno s’il·lusionen amb una competició que, de moment, se’ls està donant bé, però tenen el cap posat en el proper diumenge, quan visitaran el Carlos Tartiere d’Oviedo.
Pel partit, el valencià haurà de rotar i donar minuts als menys habituals. El rival d’aquest dijous també es pren seriosament la Copa.

Els grana no podran comptar amb Àlex López a causa d’una lesió al turmell. Es preveu que algun jugador del filial, la Pobla de Mafumet, aparegui en la convocatòria d’aquesta eliminatòria.
Vicente Moreno, entrenador del Nàstic
Social
Et recomanem
26a Nit de Bruixes d'Altafulla
26 i 27 de juny a partir de les 18h a la Vila Closa
Programació sencera a: www.altafulla.cat
El Jardí Sonor
4 i 5 de juliol
Programació sencera a: www.eljardisonor.cat
Festival Altacústic
17 i 18 de juliol
Programació sencera a: www.altacustic.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla