03 de març del 2016
El Nàstic afronta el partit del diumenge al camp de l’Alcorcón amb la voluntat d’acumular onze jornades amb gol
La plantilla torna aquest dijous als entrenaments
La plantilla grana torna aquest dijous als entrenaments per preparar el partit del proper diumenge a les 5 de la tarda al camp de l’Alcorcón. El Nàstic afronta l’enfrontament amb la voluntat d’acumular onze jornades amb gol. Ara ja en van deu, amb tres dianes a Zaragoza i contra l’Alavés, dues a Tenerife i Mallorca, i una a Osasuna, Lugo, Albacete, Girona, Elche i Valladolid. El rècord d’aquestes onze jornades el van assolir durant la temporada de l’ascens a Primera Divisió, ara fa deu anys.
Més enllà del partit d’aquest cap de setmana, els de Vicente Moreno ja coneixen l’horari del partit contra el Córdoba. Serà el 3 d’abril a les 12 del migdia al Nou Estadi, quan s’estrenarà aquesta temporada l’horari de matí.