Esports
Foto: Gimnàstic de Tarragona
11 d'abril del 2016
El Nàstic cau a Osca per 2 a 0 i trenca una ratxa de 12 partits sense perdre
Malgrat la derrota, els de Vicente Moreno segueixen en zona de play-off. El diumenge rebran al Nou Estadi un rival directe, el Real Oviedo
El Nàstic ha trencat aquest cap de setmana la ratxa de dotze partits sense perdre. Els homes de Vicente Moreno han caigut per 2 a 0 al camp de l’Osca en un partit marcat per la pluja.

Malgrat la derrota, els tarragonins segueixen en zona de play-off. El diumenge rebran al Nou Estadi un rival directe, el Real Oviedo. L’enfrontament tindrà lloc a partir de les 12 del migdia. La plantilla ha tornat als entrenaments aquest dilluns, i dimarts gaudirà de jornada de descans.
Social
Et recomanem
26a Nit de Bruixes d'Altafulla
26 i 27 de juny a partir de les 18h a la Vila Closa
Programació sencera a: www.altafulla.cat
El Jardí Sonor
4 i 5 de juliol
Programació sencera a: www.eljardisonor.cat
Festival Altacústic
17 i 18 de juliol
Programació sencera a: www.altacustic.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla