Esports
Foto: Club Gimnàstic de Tarragona
11 de gener del 2016
El Nàstic cau al Nou Estadi per 1 a 2 contra el Lugo
La setmana vinent, els de Vicente Moreno tancaran la primera volta del campionat davant de l’Alavés
El Nàstic va regalar els tres punts al Lugo amb dues errades que els van permetre els dos gols de la victòria.
Al descans, el partit arribava empat a 0 i en els primers 15 minuts de la segona part va ser quan van arribar els gols. Jonathan Pereira va fer el 0-1, empatava Naranjo i Carlos Hernández feia l’1 a 2.
El Nàstic va enviar dues pilotes al pal i va merèixer empatar com reconeixia l’entrenador del Lugo, Luis Milla, i reclamava el local Vicente Moreno.

La setmana vinent, els de Vicente Moreno tancaran la primera volta del campionat davant el CD Alavés. L’enfrontament es disputarà el diumenge 17 a les 5 de la tarda a l’estadi de Mendizorroza. A hores d’ara es troba amb 30 punts a la classificació.
Social
Et recomanem
26a Nit de Bruixes d'Altafulla
26 i 27 de juny a partir de les 18h a la Vila Closa
Programació sencera a: www.altafulla.cat
El Jardí Sonor
4 i 5 de juliol
Programació sencera a: www.eljardisonor.cat
Festival Altacústic
17 i 18 de juliol
Programació sencera a: www.altacustic.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla