Esports
Foto: Gimnàstic de Tarragona
27 de novembre del 2017
El Nàstic cau per 0 a 2 contra el Lorca i confirma la mala dinàmica al Nou Estadi
De vuit partits que han disputat a casa n'han perdut cinc, i ja hi acumulen més d'un mes de derrotes
El Nàstic continua confirmant la mala dinàmica al Nou Estadi després de sumar una nova derrota davant el Lorca per 0 gols a 2. La cinquena de vuit partits a Tarragona. De fet, els de Rodri no aconsegueixen sumar els 3 punts com a locals des del passat 11 d'octubre, més d'un mes sense victòries al Nou Estadi, on la decepció de l'afició es fa cada vegada més evident.

Els grana no han sabut desbloquejar el bon joc del conjunt de Curro Torres i després d’uns bons primers minuts, han desaparegut, superats per la tàctica del Lorca.

L’equip visita divendres vinent el Sadar, pendents del possible abast de la lesió de Sergio Tejera.
Social
Et recomanem
26a Nit de Bruixes d'Altafulla
26 i 27 de juny a partir de les 18h a la Vila Closa
Programació sencera a: www.altafulla.cat
El Jardí Sonor
4 i 5 de juliol
Programació sencera a: www.eljardisonor.cat
Festival Altacústic
17 i 18 de juliol
Programació sencera a: www.altacustic.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla