Foto: Club Gimnàstic de Tarragona
26 de setembre del 2016
El Nàstic cau per 2 a 0 al camp del Córdoba, i continua cuer de la Segona A
El conjunt entrenat per Vicente Moreno sortirà a pels 3 punts davant el Sevilla Atlético, el proper dissabte 1 d’octubre a les 18h
El Nàstic acumula una nova derrota en aquest inici de LaLiga 1|2|3 i segueix amb només 4 punts al caseller. Aquest cap de setmana ha caigut per 2 a 0 al camp del Córdoba. El primer gol local, en el tram final de la primera meitat, ha fet créixer als andalusos en el segon temps sense donar opcions als tarragonins.
Una situació que ha fet que els grana tampoc hagin pogut puntuar en el difícil desplaçament a El Arcángel. El tècnic, Vicente Moreno, ha parlat de la mala situació de l’equip, després de quatre empats i tres derrotes.
El proper enfrontament dels tarragonins es disputarà al Nou Estadi. El conjunt entrenat per Vicente Moreno sortirà a pels 3 punts davant el Sevilla Atlético, el proper dissabte 1 d’octubre a les 6 de la tarda.
L’equip ha descansat aquet dilluns i torna aquest dimarts als entrenaments.
Vicente Moreno, entrenador del Nàstic