Esports
27 d'abril del 2015
El Nàstic certifica matemàticament el campionat del grup III de la Segona Divisió B
A falta de tres jornades pel final de lliga, els de Vicente Moreno s’asseguren jugar la promoció d’ascens com a campions de grup
La victòria d’aquest diumenge a la tarda al Nou Estadi contra l’Huracán de València certifica matemàticament el campionat del grup III de la Segona Divisió B. A falta de tres jornades per la conclusió de la lliga regular, els de Vicente Moreno s’asseguren jugar la promoció d’ascens a Segona Divisió A com a campions de grup. La victòria ha estat gràcies a dos gols del golejador Rayco Garcia.

A banda del Nàstic, dels quatre grups de la Segona B també jugarà aquesta eliminatòria de campions el Cádiz. És la segona vegada a la seva història que el Nàstic aconsegueix el títol de campió en aquesta categoria. Va ser la temporada 1996-1997, i no va aconseguir pujar a Segona A.

Abans, però, cal culminar la lliga. El proper partit tindrà lloc el proper diumenge 3 de maig a les 6 de la tarda al camp de l’Olímpic de Xàtiva.
Social
Et recomanem
XLII Festa de l'Olla
11 de maig a les 13:30h al parc del Comunidor
Tiquets: Estanc Pijuan, Forn Nogués, Of. de Turisme i Ajuntament
11è Memorial Dr. Manel Chiva: l'alimentació en la salut del cor
17 de maig a les 18:30h al gimnàs de l'escola La Portalada
Organitza: Centre d'Estudis d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla