Esports
Foto: captura de vídeo al Twitter del Nàstic
18 de juliol del 2022
El Nàstic de Tarragona comença la pretemporada aquest dilluns
La competició a Primera RFEF arrencarà el cap de setmana del 28 d’agost, i per preparar-la, el tècnic Raül Agné ha citat 26 jugadors
El primer equip del Gimnàstic de Tarragona comença la preparació per a la nova temporada a Primera RFEF, que arrencarà el cap de setmana del 28 d’agost. I per això aquest dilluns, l’entrenador grana, Raül Agné, acompanyat del cos tècnic i auxiliars, dirigeix la primera sessió amb tota la plantilla disponible, i en què participen les incorporacions realitzades fins al moment, els jugadors que repeteixen de la temporada anterior, i també futbolistes del filial seleccionats per aquest període preparatori.

En aquesta primera setmana es realitzaran sis sessions d’entrenament a les instal·lacions del Nou Estadi Costa Daurada. Aquest dilluns a les 8 del matí ja s’han fet tests d’antígens, revisions mèdiques i tests funcionals. Posteriorment, a les 10:30 h., ha arrencat la primera sessió del nou curs. I els entrenaments des de dimarts i fins al dissabte començaran a les 9 del matí de manera compaginada amb les pertinents proves d’esforç, analítiques i antropometries individualitzades a cadascun dels jugadors.

Raül Agné ha citat un total de 26 jugadors per iniciar la pretemporada grana:

Porters: Manu García, Dani Parra, Theodoros Venetikidis i Cheikh Kane Sarr.

Defenses: Carlos Albarrán, Pol Domingo, Marc Trilles, Nil Jiménez, Joan Oriol, Josema Gómez i Iván De la Peña (del filial).

Migcampistes: Javier Bonilla, Pedro Del Campo, Elías Pérez, Robert Simón, Marc Montalvo, Oscar Sanz, Andy Escudero, Víctor Valverde (del filial), Marc Álvarez (del filial) i Ricard Robledo (del filial).

Davanters: Pablo Fernández, Andrei Lupu, Pol Ballesteros, Óscar Gómez (del filial) i Alejandro de Rueda (del filial).
Social
Et recomanem
Cinema: 'Cómo hacerse millonario antes de que muera la abuela'
23 de gener a les 20h al Casal Cultural la Violeta
Organitza: Cineclub Link. Aportació 5€ Socis 3€ Reduïda 2€
Visita guiada a la desembocadura del Gaià i Hort de la Sínia
25 de gener d'11h a 13. Sortida des del Club Marítim
Reserves: 655 486 115 joan@hortdelasinia.com Aportació 3€
Casal Cultural La Violeta
Temporada d'hivern: del 23 de gener al 21 de març
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla