Esports
Foto: Nàstic
25 de juliol del 2018
El Nàstic debutarà contra el Tenerife al Nou Estadi en la primera jornada de la temporada 2018-19
Els derbis del Camp de Tarragona contra el Reus es jugaran el 22 o 23 de setembre a territori reusenc i el 9 o 10 de febrer al coliseu grana
El Nàstic de Tarragona iniciarà la temporada 2018-19 rebent al Nou Estadi el CD Tenerife el cap de setmana del 18 i 19 d’agost, coincidint amb les festes de Sant Magí. En el sorteig que s’ha fet a la seu de la Real Federació Espanyola de Futbol ha quedat establert que a la segona jornada l’equip de José Antonio Gordillo jugarà a l’Estadi del Molinón davant l’Sporting de Gijón.

El primer derbi de la temporada arribarà a la jornada 6 coincidint amb les festes de Santa Tecla, el cap de setmana del 22 i 23 de setembre, i es jugarà al camp del CF Reus Deportiu. A la segona volta, el duel del Camp de Tarragona es disputarà a la jornada 25, el cap de setmana del 9 i 10 de febrer.

El Nàstic jugarà quatre dels sis últims partits al Nou Estadi. La darrera jornada, el cap de setmana del 8 i 9 de juny, rebrà el CD Lugo d’Emilio Viqueira, Alberto Varo, Jean-Marie Dongou i Juan Muñiz.
Social
Et recomanem
Fira de Nadal d'Altafulla
12, 13 i 14 de desembre
Programació sencera a: www.altafulla.cat
Anem a buscar el tió
14 de desembre a les 10:30h als voltants de l'ermita
Organitza: Ajuntament d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de tardor: del 18 d'octubre al 21 de desembre
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla