Esports
Foto: Gimnàstic de Tarragona
13 de juny del 2016
El Nàstic deixa escapar el somni d’ascendir a la Primera Divisió després d’una temporada extraordinària
En els propers dies es confirmarà el futur del tècnic grana, Vicente Moreno, qui ha portat l’equip a jugar tres promocions consecutives
El Nàstic ha tancat una temporada extraordinària, la segona millor de la història del club a Segona Divisió. Ho ha fet, però, amb un final amarg. En el retorn a la categoria l’objectiu era la permanència, però l’equip ha acabat jugant la promoció d’ascens a Primera. Una eliminatòria contra l’Osasuna que ha estat marcada per les errades defensives en la pilota aturada.

L’entrenador, Vicente Moreno, s’ha mostrat disgustat perquè creu que el càstig ha estat massa gran. Ho ha lamentat també pels seguidors del Nàstic.

En els propers dies es confirmarà el futur del tècnic grana, Vicente Moreno, qui ha portat l’equip a jugar tres promocions consecutives. Un fet que ha convertit l’entrenador valencià en un referent a Tarragona.

Un cop decidida o no la seva continuïtat al capdavant de les files grana, es començarà a configurar la plantilla de cara a la propera temporada. En principi, ja no hi seran jugadors com Emana, que va acabar el partit contra l’Osasuna plorant i acomiadant-se de l’afició; o alguns dels que van portar l’equip de Segona B a Segona A, com ara Marcos o Rayco.
Social
Et recomanem
Espectacle d'humor amb Impro Show
6 de setembre a les 20h a La Violeta
Venda d'entrades a: www.altafulla.cat
Tarda de jocs infantils
7 de setembre de 16h a 19h al Parc de Comunidor
Espai d'interacció amenitzat per MouT serveis i lleure
La Petita: Festa Votiva del Quadre de Sant Antoni
Del 5 al 14 de setembre
Programació sencera a: www.altafulla.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla