Foto: Gimnàstic de Tarragona
10 d'abril del 2017
El Nàstic empata a 0 al camp del Mallorca
Tot i disposar de més ocasions, els de Juan Merino no han estat capaços de marcar
El Nàstic viatjava a Mallorca amb l’objectiu principal de no perdre i ho ha aconseguit. Ha arrencat 1 punt gràcies a l’empat a 0 que li permet mantenir la distància amb el conjunt balear. Un resultat, a més, que el situa amb 37 punts, 1 per sobre del descens.
Tot i disposar de més ocasions, els de Juan Merino no han estat capaços de marcar. Un rival que els rebia amb la necessitat de sumar, la gran actuació del porter local, i la lesió de Levy Madinda i Manu Barreiro, han estat alguns els factors que li han jugat en contra als tarragonins.
Els grana reben dissabte al Nou Estadi un altre rival directe, el Mirandés.