Esports
Foto: Gimnàstic de Tarragona
25 d'abril del 2016
El Nàstic empata a 1 contra el Llagostera i acumula la quarta jornada sense guanyar
Els tarragonins es conformen amb el punt aconseguit a Palamós, i comencen a preparar l’enfrontament contra el Mirandés
El conjunt grana afrontava el derbi a Palamós en busca d’una nova victòria que el reafirmés a la zona de play-off d’ascens a Primera Divisió. Per contra, el Llagostera, immers en posicions de descens, no anava a posar les coses fàcils després de tres victòries consecutives com a local.

Unes aspiracions que s’han fet evidents al terreny de joc, i que han acabat tancant el marcador amb un empat a 1. Un resultat que fa que els tarragonins acumulin la quarta jornada sense guanyar; però alhora un resultat amb què cal conformar-se ja que els ha permès sumar un nou punt. Ara són tercers amb 54 punts. El partit ha estat marcat per una forta pluja.

Aquesta setmana el Nàstic s’enfronta al Mirandés. El partit es disputarà el diumenge 1 de maig a les 5 de la tarda al Nou Estadi.
Social
Et recomanem
Presentació del llibre 'Entendre els mapes' de Vicent Partal
27 de gener a les 19h al Museu Etnogràfic d'Altafulla
Organitza: ANC d'Altafulla
Concert inaugural de la temporada, Escarteen Sisters
31 de gener a les 20h al Casal Cultural La Violeta
Entrada gratuïta amb invitació. Organitza Ajuntament d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada d'hivern: del 23 de gener al 21 de març
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla