Esports
Foto: Gimnàstic de Tarragona
07 de desembre del 2015
El Nàstic empata a 2 al Nou Estadi contra l’Almeria
Mossa i Emana no podran jugar la propera jornada al camp del Leganés, després de veure la cinquena targeta groga aquest dissabte
Tot i només poder empatar davant l’Almeria al Nou Estadi, el Nàstic tanca la jornada en zona de promoció d’ascens a Primera Divisió. L’equip va acabar el partit davant els andalusos amb la sensació que podia haver aconseguit els tres punts després d’avançar-se dues vegades al marcador.

El Nàstic es va deixar portar en moltes fases del partit pel ritme boig que imprimia l’Almeria i no va saber tancar el resultat amb alguna de les ocasions que va tenir, tot i que els andalusos també van poder emportar-se la victòria.

Més enllà del resultat, l’empat també va deixar una altra conseqüència al Nàstic de cara al partit de diumenge vinent al camp del Leganés: Mossa i Emana no podran jugar per sanció perquè van veure la cinquena targeta groga. El partit es disputarà el diumenge 13 a les 5 de la tarda a l’estadi de Butarque.
Social
Et recomanem
26a Nit de Bruixes d'Altafulla
26 i 27 de juny a partir de les 18h a la Vila Closa
Programació sencera a: www.altafulla.cat
El Jardí Sonor
4 i 5 de juliol
Programació sencera a: www.eljardisonor.cat
Festival Altacústic
17 i 18 de juliol
Programació sencera a: www.altacustic.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla