Esports
Foto: Gimnàstic de Tarragona
23 de gener del 2017
El Nàstic es retroba amb la victòria després de superar el Lugo per 2 a 3
La victòria del Murcia, però, no li permet abandonar l’última posició, i haurà d’esperar a fer-ho la setmana vinent contra el Huesca
El Nàstic s’ha retrobat amb la victòria a Lugo aquest cap de setmana en un partit frenètic on la intensitat i el coratge dels grana, i la gran comunió dels dos germans Emaná, li han servit per remuntar el partit dues vegades i emportar-se el triomf de l’Anxo Carro.

Joselu ha avançat els gallecs de penal, però Stephane Emana a la segona part ha igualat el marcador. Una bona jugada de Jordi Calavera ha propiciat el segon de Joselu, però Achille Emana i Stephane Emana de nou han sentenciat el partit per un conjunt que vol revertir la situació en aquesta segona volta.

La victòria de l’UCAM Murcia, però, no li permet abandonar l’última posició, i haurà d’esperar a fer-ho la setmana vinent contra el Huesca.
Social
Et recomanem
38è Festival Internacional de Música d'Altafulla
Del 5 al 29 d'agost
Programació i entrades a: www.altafulla.cat
27a Nit de Piano i Poemes
31 d'agost a les 21:30h a la plaça de l'Església
Organitza: Ajuntament d'Altafulla
La Petita: Festa Votiva del Quadre de Sant Antoni
Del 5 al 14 de setembre
Programació sencera a: www.altafulla.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla