Esports
Foto: Gimnàstic de Tarragona
07 de juliol del 2017
El Nàstic fitxa el lateral esquerra Abraham Minero
El català és la segona incorporació del club i arriba per competir amb Mossa
El Nàstic ha anunciat a Abraham Minero com el segon fitxatge de la temporada 2017/18. Amb 31 anys, el de Granollers arriba lliure a Tarragona després de finalitzar el seu compromís contractual amb el Real Zaragoza.

Malgrat pertànyer al conjunt aragonès, el futbolista català ha jugat la darrera temporada a les files del Levante. Amb l’equip valencià, amb qui ha aconseguit l’ascens a la Primera Divisió, ha disputat 20 partits i ha donat 3 assistències de gol. Anteriorment també havia jugat a l’Eibar i al FC Barcelona B.

Abraham arriba per ocupar la vacant que ha deixat Ferran Giner i competir amb Mossa per la titularitat al lateral esquerra. En els propers dies s’anunciarà la seva data de presentació com a nou jugador grana.

En l’apartat de sortides, el davanter Ikechukwu Uche podria marxar traspassat a un equip de la lliga xinesa, segons informa el Diari Més.
Social
Et recomanem
26a Nit de Bruixes d'Altafulla
26 i 27 de juny a partir de les 18h a la Vila Closa
Programació sencera a: www.altafulla.cat
El Jardí Sonor
4 i 5 de juliol
Programació sencera a: www.eljardisonor.cat
Festival Altacústic
17 i 18 de juliol
Programació sencera a: www.altacustic.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla