Esports
Foto: Nàstic.
06 d'agost del 2018
El Nàstic fitxa Ignacio Abeledo per a les dues pròximes temporades
El nou futbolista grana s’incorporarà als entrenaments aquest dimarts i en els pròxims dies s’anunciarà el dia i lloc de la seva presentació
Era un secret a veus, però finalment, el Nàstic ha fet oficial el fitxatge d’Ignacio Abeledo (Huelva, 5 de gener de 1996). El nou jugador grana firma per a les dues pròximes temporades i es converteix en el setè reforço del primer equip després de l’arribada de David Rocha, Rodrigo Cuenca, Luis Suárez, Manu del Moral, Josua Mejías i Isaac Becerra.

L’extrem esquerre arriba a Tarragona després de finalitzar la seva vinculació amb el Málaga. Anteriorment, havia jugat als filials del FC Barcelona i el Rea Betis.

El futbolista destaca per la seva punta de velocitat, verticalitat i talent per a desbordar per banda. A més, l’andalús té una gran capacitat anotadora, tot i ocupar posicions escorades de l’atac; així ho demostren els seus registres a l’Atlético Malagueño, on ha marcat vint gols fonamentals per assolir l’ascens a Segona Divisió B.

Està previst que el nou jugador grana s’incorpori als entrenaments del primer equip, juntament amb seus els nous companys, aquest dimarts. En els pròxims dies s’anunciarà el dia i lloc de la presentació oficial d’aquesta nova incorporació del Gimnàstic de Tarragona 2018-2019.
Social
Et recomanem
XLII Festa de l'Olla
11 de maig a les 13:30h al parc del Comunidor
Tiquets: Estanc Pijuan, Forn Nogués, Of. de Turisme i Ajuntament
11è Memorial Dr. Manel Chiva: l'alimentació en la salut del cor
17 de maig a les 18:30h al gimnàs de l'escola La Portalada
Organitza: Centre d'Estudis d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla