Esports
Foto: Nàstic.
19 de juliol del 2018
El Nàstic goleja 5 a 1 a la Pobla de Mafumet en el primer amistós de la pretemporada
José Antonio Gordillo dona més minuts als joves i Rodrigo Cuenca i Ralph Tchaptchet responen amb gols
El Nàstic de Tarragona ha complert amb escreix en el primer partit de la pretemporada. Els grana s’han imposat a l’equip filial, la Pobla de Mafumet, per 5 gols a 1 en un duel que s’ha disputat al Complex Esportiu Futbol Salou.

En el primer temps, Rodrigo Cuenca i Sergio Montero han vist porteria per fer que el xoc arribés al descans amb un empat a u. En els segons 45 minuts, però, el primer equip ha mostrat la lògica superioritat que se li pressuposa i ha acabat resolent amb molta eficàcia.

La nota més positiva han estat els dos gols de Ralph Tchaptchet, que la temporada passada jugava a les ordres de Manel Cazorla al Juvenil A. Roger Brugué, que enguany tindrà fitxa del primer equip, i Arzo han completat el marcador.

El Consell d’Administració del club, encapçalat pel president Josep Maria Andreu, i els aficionats no han volgut perdre’s el primer test de la pretemporada de l’equip.

El següent partit de preparació davant el Perlada es jugarà el pròxim dissabte a les 7 de la tarda al Complex Esportiu Futbol Salou.
Social
Et recomanem
Presentació del llibre 'Entendre els mapes' de Vicent Partal
27 de gener a les 19h al Museu Etnogràfic d'Altafulla
Organitza: ANC d'Altafulla
Concert inaugural de la temporada, Escarteen Sisters
31 de gener a les 20h al Casal Cultural La Violeta
Entrada gratuïta amb invitació. Organitza Ajuntament d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada d'hivern: del 23 de gener al 21 de març
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla