Esports
Foto: Gimnàstic de Tarragona
06 d'abril del 2016
El Nàstic i Xisco Hernández rescindeixen el contracte que els unia fins al juny de 2017
La decisió ha estat presa de mutu acord
El Nàstic i Xisco Hernández han arribat a un acord per rescindir de mutu acord el contracte que els unia fins al juny de 2017. El davanter ha defensat l’escut grana durant la primera part de la temporada 2015-2016, i actualment vestia la samarreta de l’Atlètic Balears, en qualitat de cedit, al grup III de la Segona Divisió B.

El Nàstic ha volgut agrair al jugador balear la professionalitat amb què ha treballat durant la seva estada a l’entitat i li desitja el millor en el futur professional i personal.
Social
Et recomanem
26a Nit de Bruixes d'Altafulla
26 i 27 de juny a partir de les 18h a la Vila Closa
Programació sencera a: www.altafulla.cat
El Jardí Sonor
4 i 5 de juliol
Programació sencera a: www.eljardisonor.cat
Festival Altacústic
17 i 18 de juliol
Programació sencera a: www.altacustic.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla