Esports
Foto: Gimnàstic de Tarragona
19 de desembre del 2019
El Nàstic inicia el camí a la Copa del Rei davant l’Olot
Els grana buscaran la victòria per encarar de la millor manera possible el partit contra l’Hércules i per mantenir viva la possibilitat de rebre a un Primera
El Nàstic de Tarragona, immers en un mar de dubtes per les dues últimes derrotes en lliga, afronta la primera eliminatòria de la Copa del Rei aquest dijous a les 20.30 h al Nou Estadi. Els grana s’enfronten a la UE Olot, un equip que ja sap el que és guanyar al conjunt tarragoní en la competició domèstica.

El torneig del K.O. es presenta com una oportunitat per als jugadors menys habituals, i a la vegada, per a tot l’equip. Un triomf davant els de la Garrotxa li permetria encarar amb molta confiança el partit del drama contra l’Hércules, que es jugarà el pròxim diumenge en el mateix escenari.

Quant a la copa, el fet de rebre a un equip de Primera Divisió en la segona ronda és una possibilitat molt llaminera com per deixar-la escapar. Tot dependrà del sorteig, però sobretot, del mateix Nàstic.

El tècnic, Toni Seligrat, dona molt de valor al fet de jugar a casa i enfrontar-se a un rival que ja coneix. També ha assegurat que farà “el millor onze per guanyar”, sent conscient que el partit de diumenge és “igual o més important que aquest”.

L’entrenador valencià només compta amb l’absència per lesió de Pol Prats, mentre que l’entrenador de l’Olot, Raúl Garrido, no pot comptar amb Albert Blázquez. El conjunt gironí també arriba a la cita després d’haver perdut els dos últims compromisos a la lliga, i afronta l’eliminatòria amb la il·lusió que correspon.

Els de la capital de la Garrotxa no estaran sols a Tarragona i comptaran amb una seixantena d’aficionats. El club ha animat a desplaçar-se a la seva parròquia permetent que cada soci vagi amb un acompanyant amb l’entrada, el viatge i el sopar pagats.
Toni Seligrat, entrenador del Nàstic
Social
Et recomanem
28a Fira d’Artesans d’Altafulla
13, 14, 15 i 16 d'agost
Programa d'activitats a: www.altafulla.cat
39è Festival Internacional de Música d'Altafulla
Del 4 al 27 d'agost
Programació sencera i venda d'entrades a: www.altafulla.cat
Aquatló Altafulla 2026
11 de setembre a les 9:30h al Club Marítim
Organitza: Atletes d'Altafulla i Club Marítim Altafulla
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla