Esports
02 de juny del 2015
El Nàstic jugarà davant l’Oviedo l’eliminatòria per determinar qui serà el campió de Segona B
El partit tindrà lloc aquest diumenge a les 12h al Nou Estadi
El Nàstic ja ha aconseguit l’ascens però no ha acabat encara la temporada, perquè ara li tocarà jugar davant l’Oviedo l’eliminatòria per determinar qui serà el campió de Segona B.

L’anada es jugarà aquest diumenge a les 12 del migdia al Nou Estadi de Tarragona. Els socis del Nàstic podran accedir al camp amb el seu carnet d'abonat 2014-2015. Els preus pels no socis seran de 8€ a la zona de Gol, 10€ a Preferent Superior, 12€ a Preferent Inferior i 20€ a la zona de Tribuna.

La tornada probablement tingui lloc el dijous 11 de juny.
Social
Et recomanem
26a Nit de Bruixes d'Altafulla
26 i 27 de juny a partir de les 18h a la Vila Closa
Programació sencera a: www.altafulla.cat
El Jardí Sonor
4 i 5 de juliol
Programació sencera a: www.eljardisonor.cat
Festival Altacústic
17 i 18 de juliol
Programació sencera a: www.altacustic.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla