Esports
14 de gener del 2015
El Nàstic no descarta continuar reforçant la plantilla
Després de l’arribada de Xisco Muñoz i les sortides de Javi Martínez i Ramón Verdú, ara sonen els noms d’Abel Suárez o Carlos Indiano
El Nàstic ja ha començat a moure fitxa al mercat d’hivern. Els seus primers moviments han estat l’arribada de Xisco Muñoz i les sortides de Javi Martínez i Ramón Verdú, i ja comencen a sonar noms com els d’Abel Suárez de La Roda o Carlos Indiano de l’Albacete.

Tot i mantenir el liderat en solitari de la 2B, el club no descarta continuar reforçant la plantilla. De fet, encara no està tot fet. Queden encara moltes jornades per disputar, i el marge que els donava fins ara la segona volta es veu cada vegada més reduït. El tècnic, Vicente Moreno, ha parlat de la importància de sumar en aquest tram de temporada.

La plantilla comença a preparar aquest dimecres el partit del proper diumenge al Nou Estadi contra l’Hospitalet.
Social
Et recomanem
26a Nit de Bruixes d'Altafulla
26 i 27 de juny a partir de les 18h a la Vila Closa
Programació sencera a: www.altafulla.cat
El Jardí Sonor
4 i 5 de juliol
Programació sencera a: www.eljardisonor.cat
Festival Altacústic
17 i 18 de juliol
Programació sencera a: www.altacustic.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla