Esports
Foto: Club Gimnàstic de Tarragona
21 de setembre del 2016
El Nàstic no passa de l’empat a 0 contra el Zaragoza, però recupera les bones sensacions
Els grana tornen aquest dimecres als entrenaments per començar a preparar l’enfrontament del dissabte contra el Córdoba
El Nàstic de Tarragona segueix sense conèixer la victòria aquesta temporada després de l’empat a 0 contra el Zaragoza d’aquest dimarts al vespre al Nou Estadi.
Un resultat que ha servit perquè els grana recuperin les bones sensacions davant el colíder de la categoria, practicant bon futbol i dominant en molts trams del partit.
Només ha faltat que entrés la pilota i de fet, ha estat a punt de fer-ho en un penal comés sobre Uche, però el davanter nigerià ha errat.

Els aragonesos s’han concentrat al llarg de la jornada a l’Altafulla Mar Hotel.

El Nàstic torna als entrenaments aquest dimecres per començar a preparar l’enfrontament del dissabte contra el Córdoba.
Vicente Moreno, entrenador del Nàstic
Social
Et recomanem
Dia de la Poesia 2026
19 de març a les 17h a la biblioteca
Organitza: Biblioteca i Escola Municipal de Música d'Altafulla
Pleamar Vintage Market d'Altafulla
4 i 5 d'abril al parc de Voramar
Informació i programació a: www.pleamarmarket.com
Casal Cultural La Violeta
Temporada d'hivern: del 23 de gener al 21 de març
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla