Esports
Foto: Nàstic.
13 de setembre del 2018
El Nàstic perd contra el Córdoba per 2 a 0 i diu adéu a la Copa del Rei
El Nàstic segueix en caiguda lliure abans de rebre l’Osasuna en un partit transcendental per aconseguir la primera victòria de la temporada
El Nàstic de Tarragona ha dit adéu a la Copa del Rei tot just començar la seva aventura després de caure per 2 a 0 al Nuevo Arcángel davant un Córdoba més efectiu i que ha demostrat més sensació d’equip que el seu rival.

El conjunt andalús ha estat el dominador pràcticament durant tot el partit. Sobretot en el tram inicial, gràcies en part al gol matiner d’Andrés Martín en el minut 3. Els grana només han estat capaços de contestar per mitjà d’un lliure directe executat perJavi Márquez, que Carlos Abad ha aturat sense problemes.

En el segon temps, el Córdoba ha estat el primer a gaudir d’una ocasió de gol, però Isaac Becerra ha respost de forma eficient. Els canvis de Gordillo, que ha introduït a Fali, Luis Suárez i Brugui han donat un altre aire a l’equip. El primer ha enviat una pilota al travesser en una falta més enllà de la mitja lluna, mentre que el gironí ha realitzat quinze minuts de molta qualitat.

Ja en el tram final, els locals han sentenciat el partit en un contracop on Piovaccariha enviat la pilota al fons de la xarxa. Minuts abans, Gordillo ha estat expulsat per protestar una decisió arbitral.

El Nàstic de Tarragona rep dissabte a les 4 de la tarda a l’Osasuna.
Social
Et recomanem
Espectacle d'humor amb Impro Show
6 de setembre a les 20h a La Violeta
Venda d'entrades a: www.altafulla.cat
Tarda de jocs infantils
7 de setembre de 16h a 19h al Parc de Comunidor
Espai d'interacció amenitzat per MouT serveis i lleure
La Petita: Festa Votiva del Quadre de Sant Antoni
Del 5 al 14 de setembre
Programació sencera a: www.altafulla.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla