Esports
15 de desembre del 2015
El Nàstic presenta la campanya d’abonaments per la segona volta 'Sé que m'estimes, vine'm a buscar'
L’objectiu és incrementar la massa social més enllà dels 6.000 abonats
El Nàstic vol arribar als 6.000 abonats per començar la segona volta de la lliga i per això ha presentat ja, aprofitant les festes nadalenques, la campanya d’abonaments pel segon tram de la temporada. Amb el títol ‘Sé que m’estimes, vine’m a buscar’ el club vol incrementar la massa social que no arriba actualment als 5.800 socis.

A banda del Saragossa i el Lugo que han de jugar a Tarragona a la primera volta, a la Segona visitaran el Nou Estadi els equips que estan a la zona alta de la classificació com Ponferradina, Córdoba, Oviedo, Osasuna i Alavés.
Social
Et recomanem
26a Nit de Bruixes d'Altafulla
26 i 27 de juny a partir de les 18h a la Vila Closa
Programació sencera a: www.altafulla.cat
El Jardí Sonor
4 i 5 de juliol
Programació sencera a: www.eljardisonor.cat
Festival Altacústic
17 i 18 de juliol
Programació sencera a: www.altacustic.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla