26 de juny del 2017
El Nàstic presenta oficialment Lluís Carreras com a nou entrenador
El tècnic, de la mà de Sergio Dorado, encapçalarà el tercer projecte consecutiu dels tarragonins al futbol professional
El Nàstic ha començat a moure fitxa per confeccionar la plantilla per la propera temporada. Amb l’arribada de Lluís Carreras han començat a sonar els primers noms de possibles incorporacions en aquest mercat d’estiu.
Els dos que van sonar a principis de la setmana passada, Jean Marie Dongou i Manu Lanzarote, són dues de les opcions que agraden al tècnic de Sant Pol de Mar i que ja coneix de la seva etapa la temporada passada amb el Zaragoza.
També s’ha parlat de l’interès del conjunt grana pel central Macky Bagnack, o de Dongou, format al planter del Barça, jove i amb molta projecció. Ambdós acaben contracte aquest mes de juny amb el conjunt aragonès i agraden a Carreras.
Dels que han sonat, més incert és Lanzarote, que té contracte i no està disposat a marxar a no ser que el club ja no compti amb ell.
Aquest dilluns, el Nàstic presentarà oficialment el seu nou entrenador, que arribarà amb Sergio Dorado com a nova mà dreta al cos tècnic. Tots dos encapçalaran el tercer projecte consecutiu dels tarragonins al futbol professional.