Esports
Foto: Nàstic
29 de maig del 2018
El Nàstic regala dues entrades a cada soci per la final davant el Rayo Vallecano
El club pretén omplir el Nou Estadi perquè els jugadors tinguin el suport del públic i aconsegueixin la permanència a la Lliga123
El Club Gimnàstic ha llançat una promoció perquè el Nou Estadi s’ompli davant el Rayo Vallecano en l’últim partit de la temporada, on l’equip es juga la continuïtat a la categoria. Per això, cada soci podrà obtenir dues entrades gratuïtes de la seva mateixa zona fins a exhaurir totes les localitats.

Tots aquells que pretenguin retirar les dues entrades per els seus amics o familiars hauran de passar per les oficines del club. L’horari és de dilluns a divendres, des de les 9 del matí fins a dos quarts de 2 del migdia i de 4 a 7 de la tarda.

Els tarragonins depenen d’ells mateixos per evitar el descens a la Segona Divisió B. La victòria davant el Huesca l’ha servit per seguir fora de la zona vermella i guanyar el Rayo certificaria la permanència al futbol professional. Empatar o perdre també els serviria, però llavors dependrien del que facin els altres equips implicats en la zona baixa de la classificació.
El partit es disputarà aquest dissabte a dos quarts de 9 del vespre al Nou Estadi.
Social
Et recomanem
25a Cantada d'Havaneres d'Altafulla
2 d'agost a les 22:30h al parc de Voramar
Amb els grups Escamarlans de Palau i Vent Fort
28a Fira d’Artesans d’Altafulla
13, 14, 15 i 16 d'agost
Programa d'activitats a: www.altafulla.cat
39è Festival Internacional de Música d'Altafulla
Del 4 al 27 d'agost
Programació sencera i venda d'entrades a: www.altafulla.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla