Esports
Foto: Club Gimnàstic de Tarragona
30 de gener del 2015
El Nàstic rep aquest diumenge un nou Atlètic Balears dirigit per Gustavo Siviero
El conjunt de Vicente Moreno afronta el partit amb les baixes dels lesionats Rocha i Jean Luc, i amb el dubte de Gerard Valentín
El Nàstic rebrà aquest cap de setmana un Atlètic Balears dirigit en aquesta ocasió per Gustavo Siviero, després que l’entitat cessés de l’àrea tècnica el fins ara entrenador Nico López.

El conjunt de Vicente Moreno afronta el partit amb les baixes dels lesionats Rocha i Jean Luc, i el dubte de Gerard Valentín, encara amb molèsties. Sigui com sigui, però, la plantilla buscarà una nova victòria al Nou Estadi, tenint en compte que aquesta temporada només ha guanyat cinc partits dels onze que ha jugat com a local. I és que el mateix tècnic ha reconegut que les coses “no són tan fàcils” com semblen des de fora, i que cal continuar lluitant. Ha demanat “tranquil·litat i treball”.

L’enfrontament es disputarà a partir de les 12 del migdia.
Social
Et recomanem
Presentació del llibre 'Entendre els mapes' de Vicent Partal
27 de gener a les 19h al Museu Etnogràfic d'Altafulla
Organitza: ANC d'Altafulla
Concert inaugural de la temporada, Escarteen Sisters
31 de gener a les 20h al Casal Cultural La Violeta
Entrada gratuïta amb invitació. Organitza Ajuntament d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada d'hivern: del 23 de gener al 21 de març
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla