Esports
27 de juliol del 2016
El Nàstic s’enfronta a l’Ascó aquest dimecres
Es tracta del tercer amistós de la pretemporada, després de perdre contra el Vila-real i guanyar a La Pobla de Mafumet
Tercer test de pretemporada per al Nàstic de Tarragona. L’equip de Vicente Moreno segueix en plena posada en funcionament de cara a la propera temporada, una fase de preparació que segueix aquest dimecres.

Al primer amistós, els grana van caure contra el Vila-real per 1-2, i al segon van vèncer per la mínima, 1-0, al seu filial: La Pobla de Mafumet. Ara s’enfronten, a partir de les 19:30h, al FC Ascó, equip de la Tercera Divisió que fa només uns dies va donar la campanada i va vèncer el CF Reus per 2-1.

La d’Ascó podria ser una bona oportunitat per veure debutar Elvir Maloku i continuar descobrint Mohammed Rharsalla, que va disputar pocs minuts a l’anterior partit. També podria ser l’enfrontament en què Àlex López torni a l’onze del Nàstic, ja que durant el partit contra el filial es va exercitar al marge.

El partit d’aquest dimecres es duu a terme a l’Estadi Municipal de la localitat de la Ribera d’Ebre, i el preu de les entrades, establert pel club local, és de 5€.
Social
Et recomanem
Espectacle d'humor amb Impro Show
6 de setembre a les 20h a La Violeta
Venda d'entrades a: www.altafulla.cat
Tarda de jocs infantils
7 de setembre de 16h a 19h al Parc de Comunidor
Espai d'interacció amenitzat per MouT serveis i lleure
La Petita: Festa Votiva del Quadre de Sant Antoni
Del 5 al 14 de setembre
Programació sencera a: www.altafulla.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla