Esports
Foto: Club Gimnàstic de Tarragona
05 d'octubre del 2016
El Nàstic s’enfronta al Sant Andreu aquest dimecres en el partit de Copa Catalunya
La plantilla ja pensa en aconseguir la primera victòria de la lliga aquest cap de setmana al camp de l’Elche
El Nàstic visita aquest dimecres el Narcís Sala per disputar, a partir de dos quarts de 9, el partit de Copa Catalunya contra el Sant Andreu.

Tot i la seriositat amb la qual el conjunt grana es pren l’enfrontament, el cap dels de Vicente Moreno està posat en el cap de setmana, on l’equip visita el complicat Martínez Valero, en un partit contra l’Elche on tornaran a buscar la primera victòria. Així ho ha explicat el tècnic valencià.

Pel partit, el Nàstic donarà oportunitat als jugadors menys habituals i als del filial, la Pobla, i no podrà comptar amb Madinda, Kakabadze i Djetei.
Vicente Moreno, entrenador del Nàstic
Social
Et recomanem
26a Nit de Bruixes d'Altafulla
26 i 27 de juny a partir de les 18h a la Vila Closa
Programació sencera a: www.altafulla.cat
El Jardí Sonor
4 i 5 de juliol
Programació sencera a: www.eljardisonor.cat
Festival Altacústic
17 i 18 de juliol
Programació sencera a: www.altacustic.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla