Esports
Foto: Gimnàstic de Tarragona
29 de març del 2017
El Nàstic s’imposa al Girona a la tanda de penals i es proclama Campió de la Copa Catalunya
La plantilla ja es prepara pel partit contra l’Almería, aquest diumenge a les 12h al Nou Estadi
El Nàstic s’ha proclamat aquest dimarts a Olot Campió de la Copa Catalunya per tercera vegada en la seva història.

Els de Juan Merino s’han imposat al Girona a la tanda de penals per 3 gols a 4, amb el porter Perales i Ferran Giner com a protagonistes.

El partit ha estat vistós i amb moltes ocasions, però amb un domini superior del conjunt de Pablo Machín. Sobre el partit i el trofeu n’ha parlat el president grana, Josep Maria Andreu.

La victòria d’aquest dimarts reforça la moral de la plantilla. Els tarragonins tornen ara a la feina per començar a preparar una nova final, contra l’Almería, aquest diumenge a les 12 del migdia al Nou Estadi.
Josep Maria Andreu, president del Nàstic
Social
Et recomanem
26a Nit de Bruixes d'Altafulla
26 i 27 de juny a partir de les 18h a la Vila Closa
Programació sencera a: www.altafulla.cat
El Jardí Sonor
4 i 5 de juliol
Programació sencera a: www.eljardisonor.cat
Festival Altacústic
17 i 18 de juliol
Programació sencera a: www.altacustic.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla