Esports
Foto: Club Gimnàstic de Tarragona
09 de novembre del 2015
El Nàstic s’imposa al Huesca per 2 a 0 al Nou Estadi
La victòria li permet mantenir-se a la zona de play-off
El Nàstic ha sumat una nova victòria aquest diumenge al Nou Estadi. S’ha imposat per 2 a 0 contra el Huesca, un conjunt que portava sis jornades imbatut.
Tres punts més que situen els homes de Vicente Moreno en quarta posició a la classificació amb 19 punts.

La primera meitat ha estat dominada pel Nàstic. Amb un equip sòlid sobre la gespa, el control de la pilota ha estat pels granes en front un Huesca que buscava aprofitar les seves oportunitats a la contra o en errades dels locals.

A la represa el Huesca ha sortit amb més energia. Els aragonesos han buscat dominar la possessió de la pilota i per uns minuts ho han aconseguit, gaudint, fins i tot, d’alguna oportunitat.
Social
Et recomanem
26a Nit de Bruixes d'Altafulla
26 i 27 de juny a partir de les 18h a la Vila Closa
Programació sencera a: www.altafulla.cat
El Jardí Sonor
4 i 5 de juliol
Programació sencera a: www.eljardisonor.cat
Festival Altacústic
17 i 18 de juliol
Programació sencera a: www.altacustic.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla