Esports
Foto: Club Gimnàstic de Tarragona
17 de setembre del 2015
El Nàstic se suma a les festes de Santa Tecla
El club oferirà pel partit d’aquest diumenge contra el Mallorca entrades a 5 euros per les zones de Gol Nord i Gol Sud
El Nàstic vol sumar-se a les festes de Santa Tecla. Aquest diumenge dia 20 a les 5 de la tarda juga a casa contra el Mallorca. Un partit en què, coincidint amb la celebració de la festivitat, les entrades per les zones de Gol Nord i Gol Sud del Nou Estadi tindran un preu simbòlic de 5 euros per persona.

Tots els seguidors interessats en comprar una d’aquestes entrades poden fer-ho a les oficines del Nàstic en horari habitual, de 9 del matí a dos quarts de 2 del migdia, i de 4 a 7 de la tarda. També les poden adquirir el mateix dia del partit a partir de les 3, dues hores abans de l’inici de l’enfrontament.
Social
Et recomanem
26a Nit de Bruixes d'Altafulla
26 i 27 de juny a partir de les 18h a la Vila Closa
Programació sencera a: www.altafulla.cat
El Jardí Sonor
4 i 5 de juliol
Programació sencera a: www.eljardisonor.cat
Festival Altacústic
17 i 18 de juliol
Programació sencera a: www.altacustic.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla