Esports
Foto: Club Gimnàstic de Tarragona
06 d'octubre del 2016
El Nàstic supera el Sant Andreu als penals i es classifica per les semifinals de la Copa Catalunya
La nova eliminatòria serà contra el Gavà. El dia i l’hora encara estan per confirmar
Després d’aconseguir la victòria ‘in extremis’ a la tanda de penals aquest dimecres al vespre contra el Sant Andreu, el Nàstic passa ronda i jugarà les semifinals de la Copa Catalunya davant del Gavà. El dia i l’hora de l’enfrontament encara estan per confirmar.

La plantilla grana l’han conformat en aquesta eliminatòria de la Copa un combinat de jugadors del primer equip i de jugadors de la Pobla.

Amb l’empat a 0 inicial s’ha arribat al final dels 90 minuts reglamentaris. El pas a les semifinals s’ha certificat des dels 11 metres, on els tarragonins han estat capaços de marcar quatre dels cinc llançaments, mentre que el Sant Andreu només ha transformat dos dels quatre penals executats.

El conjunt de Vicente Moreno pensa ara en el partit de lliga, on tornarà a buscar la primera victòria de la temporada. Serà contra l’Elche, el dissabte a les 6 de la tarda a l’Estadi Martínez Valero.
Social
Et recomanem
28a Fira d’Artesans d’Altafulla
13, 14, 15 i 16 d'agost
Programa d'activitats a: www.altafulla.cat
39è Festival Internacional de Música d'Altafulla
Del 4 al 27 d'agost
Programació sencera i venda d'entrades a: www.altafulla.cat
Aquatló Altafulla 2026
11 de setembre a les 9:30h al Club Marítim
Organitza: Atletes d'Altafulla i Club Marítim Altafulla
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla