Esports
Foto: Club Gimnàstic de Tarragona
21 de desembre del 2015
El Nàstic tanca l’any amb una victòria per 3 a 1 al Nou Estadi contra el Saragossa
Els granes tanquen un dels millors anys de la seva història en zona de promoció d’ascens a Primera Divisió
El Nàstic tanca un dels millors anys de la seva història en zona de promoció d’ascens a Primera Divisió. Aquest 2015 ha estat el del retorn a Segona A i després de 18 jornades de lliga i guanyar al Saragossa 3 a 1 al Nou Estadi, està entre els millors de la categoria. En aquesta ocasió ha estat el segon entrenador, Nano Rivas, l’encarregat de dirigir el primer equip, que va substituir el sancionat Vicente Moreno.

La victòria del Nàstic ha arribat gràcies als gols de Jean Luc, Fali i Naranjo en un partit on el Saragossa no ha inquietat gens als tarragonins. Ara vacances per la plantilla fins el 28 de desembre quan l’equip tornarà als entrenaments.

El proper partit de lliga es jugarà el dissabte 2 de gener a les 6 de la tarda al camp de l’Osasuna, l’equip que està just per damunt amb un punt d’avantatge.
Social
Et recomanem
XLII Festa de l'Olla
11 de maig a les 13:30h al parc del Comunidor
Tiquets: Estanc Pijuan, Forn Nogués, Of. de Turisme i Ajuntament
11è Memorial Dr. Manel Chiva: l'alimentació en la salut del cor
17 de maig a les 18:30h al gimnàs de l'escola La Portalada
Organitza: Centre d'Estudis d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla