Esports
07 de gener del 2015
El Nàstic torna als entrenaments per preparar el partit de diumenge al camp del Sant Andreu
També aquest dimecres 7 de gener es compleix un any de la lesió al genoll de Manolo Martínez, jugador indiscutible de l’onze inicial
El Nàstic ha tornat aquest dimecres als entrenaments per començar a preparar el partit de diumenge al camp del Sant Andreu. Un enfrontament que el tècnic, Vicente Moreno, encara amb moltes ganes i amb la intenció de continuar mantenint la bona dinàmica de les darreres jornades. Una dinàmica que vol allargar fins a final de temporada. I és que és conscient que “encara queda molt de treball i de dificultats”.

També aquest dimecres 7 de gener es compleix un any de la lesió al genoll del mig-campista Manolo Martínez. A dia d’avui torna a ser un jugador indiscutible a l’onze inicial grana i és especialment estimat entre l’afició pel seu caràcter dins el terreny de joc.

També en referència a la plantilla, el club no té previst fer cap moviment d’altes i baixes fins, com a mínim, el dia 20 ja que vol esperar a com evoluciona Marc Martínez. Si el mig-centre entra en la dinàmica del grup i pot reaparèixer segurament no fitxarà a ningú, però si torna a recaure de la lesió o té nous problemes físics buscarà una nova incorporació en el mercat d’hivern.
Social
Et recomanem
Festa Votiva del Quadre de Sant Antoni
Del 4 al 13 de setembre
Informació i programació a: www.altafulla.cat/lapetita
Acte institucional de la Diada Nacional de Catalunya
11 de setembre a les 10h al C/ Clot de Torrell
Organitza: Ajuntament d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de tardor: del 16 d'octubre al 19 de desembre
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla