Esports
Foto: Nàstic.
30 d'agost del 2018
El Nàstic traspassa Otar Kakabadze al FC Luzern
L’internacional georgià ha disputat 44 partits amb la samarreta grana en els quals ha marcat un gol i ha repartit sis assistències
El Nàstic de Tarragona ha fet oficial el traspàs d’Otar Kakabadze al FC Luzern de la lliga suïssa per 500.000 euros. D’aquesta manera es confirma el que era un secret a veus després del fitxatge d’Iván López, que precisament aterra a la Budallera per agafar el relleu de l’internacional georgià al lateral dret.

Kakabadze va arribar lliure la temporada 2016-17 procedent del Dinamo de Tiblisi de Georgià, tot i que no va gaudir de massa oportunitats amb Vicente Moreno. Per això va marxar cedit a l’Esbjerg danès en el mercat d’hivern, on sí que va jugar de forma regular.

El següent curs va tornar a Tarragona i es va convertir en un dels millors jugadors, malgrat que el rendiment de l’equip va ser nefast i va tornar a salvar la categoria en l’última jornada. Amb tot, el georgià ha disputat 44 partits amb la samarreta grana en els quals ha marcat un gol i ha repartit sis assistències.

L’entitat grana agraeix a Otar Kakabadze la dedicació i treball constant que ha aportat al primer equip del Gimnàstic de Tarragona durant aquests anys i li desitja molta sort en el seu nou equip, el FC Luzern.
Social
Et recomanem
28a Fira d’Artesans d’Altafulla
13, 14, 15 i 16 d'agost
Programa d'activitats a: www.altafulla.cat
39è Festival Internacional de Música d'Altafulla
Del 4 al 27 d'agost
Programació sencera i venda d'entrades a: www.altafulla.cat
Aquatló Altafulla 2026
11 de setembre a les 9:30h al Club Marítim
Organitza: Atletes d'Altafulla i Club Marítim Altafulla
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla