Foto: Club Gimnàstic de Tarragona
26 d'agost del 2016
El Nàstic viatja a Osca en busca de la primera victòria de la temporada
L’equip de Vicente Moreno suma un empat i una derrota en les dues darreres visites a l’estadi aragonès
El Nàstic de Tarragona buscarà aquest diumenge la primera victòria oficial de la temporada 2016-2017. Serà al camp de l’Osca, on aquest diumenge, a les 19h, disputaran la segona jornada de lliga a la Segona Divisió.
Els grana vénen d’empatar 2-2 davant el Lugo, i no han aconseguit vèncer en cap de les dueas visites anteriors a l’estadi aragonès. L’any passat, l’Osca va guanyar 2-0 en la que a suposar la única derrota del Nàstic en els 21 partits de la segona volta. I fa dos anys, a la promoció d’ascens a Segona que es va resoldre a Tarragona, el marcador va ser de 0-0.
A més, el Reus de l’altafullenc Alberto Benito juga a casa, i aquest dissabte a les 19h rebrà la visita del Mirandés.