Esports
Foto: Nàstic
19 d'octubre del 2018
El Nàstic visita el Lugo en un partit que pot decidir el futur de José Antonio Gordillo
El tècnic es juga la seva continuïtat a la banqueta després de la dolorosa derrota contra l’Alcorcón
El Nàstic de Tarragona viatja fins al nord-est de Galícia per visitar el CD Lugo d’Emilio Viqueira, Alberto Varo, Juan Muñiz i Giorgi Aburjania. El resultat d’aquest partit podria decidir el futur del tècnic José Antonio Gordillo, perquè el conjunt gallec és un rival directe per la permanència i la classificació de l’equip, penúltim amb 6 punts, és molt negativa.

La situació del preparador andalús, a més, s’ha agreujat després de la dolorosa derrota davant l’Alcorcón, on l’equip va encaixar tres gols en el primer quart d’hora de partit. Per tant, un mal resultat a l’Anxo Carro podria provocar la seva destitució, tot i que una victòria ho canviaria absolutament tot perquè el conjunt tarragoní arribaria als 9 punts i passaria per davant del seu rival.

Tot això són hipòtesis, i l’únic que valdrà serà el que succeeixi al terreny de joc. Gordillo recupera per a la causa a dos jugadors importants com Josua Mejías i Manu Barreiro. Per contra, segueix sense poder comptar amb Raúl Albentosa, César Arzo, Iván López, Ramiro Guerra i Pol Prats.
El partit es jugarà aquest diumenge a les 4 de la tarda a l’Anxo Carro de Lugo. Com és habitual, el podreu seguir a Altafulla Ràdio gràcies a la transmissió dels companys de Ràdio Ciutat de Tarragona.
Social
Et recomanem
Mulla't per l'Esclerosi Múltiple
6 de juliol d'11h a 14h a la piscina municipal
Organitza: Ajuntament d'Altafulla
Diada Castellera de les Cultures
12 de juliol a les 18h a la plaça del Pou
Amb: C. de Vilafranca, V. de Valls, Xiquets Tgn i C. d'Altafulla
Festival Altacústic
Del 18 al 20 de juliol
Programació i entrades a: www.altacustic.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla