Esports
Foto: Ajuntament de Tarragona
03 de febrer del 2016
El pacte de govern 'Tarragona és futur' es marca els Jocs Mediterranis com una de les seves prioritats
Tarragona 2017 esdevé una de les línies principals que seguiran PSC, PP, i UDC en el marc dels projectes estratègics fonamentals
L’alcalde de Tarragona, Josep Fèlix Ballesteros, el portaveu del Partit Popular i nou primer tinent d’alcalde i coordinador de Presidència i Estratègies de Ciutat, Alejandro Fernández, i el portaveu d’Unió Democràtica de Catalunya i nou tinent d’alcalde de Cultura, Josep Maria Prats, han signat aquest dimarts al migdia un Acord de Govern a la Casa Canals. Sota el títol ‘Tarragona és futur’, “l'eix principal és la confiança personal i en el sumar per Tarragona”.

El pacte entre PSC, PP, i UDC s’ha constituït a partir de tres línies programàtiques clares: la solidesa i estabilitat política que permeti l’administració òptima dels recursos públics; la gestió rigorosa, eficaç, eficient, i adreçada a l’obtenció de resultats; i la prioritat pels projectes estratègics fonamentals. Dins d’aquest darrer àmbit, els Jocs Mediterranis Tarragona 2017 esdevenen un dels projectes prioritaris pel qual seguir apostant.
Social
Et recomanem
XLII Festa de l'Olla
11 de maig a les 13:30h al parc del Comunidor
Tiquets: Estanc Pijuan, Forn Nogués, Of. de Turisme i Ajuntament
11è Memorial Dr. Manel Chiva: l'alimentació en la salut del cor
17 de maig a les 18:30h al gimnàs de l'escola La Portalada
Organitza: Centre d'Estudis d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla